Tietoa ajanvarauksesta
Tulethan vastaanotollemme vain terveenä. Jos sinulla on hengitystieinfektion oireita esim. nuhaa, yskää, kurkkukipua, kuumetta tai muita tarttuvan sairauden oireita, siirräthän aikaasi ja tulet vastaanotollemme vasta kun olet terve.
Ajan peruminen tai siirtäminen
Ajan peruutus tai siirto tulee tehdä vuorokautta aikaisemmin. Peruuttamattomasta käynnistä veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen peruutusmaksun. Ajan voit peruuttaa ja siirtää vuorokauden ympäri omahohde.fi ai soittamalla asiakaspalveluumme (hinta pvm/mpm). Ajanvarausta ei voi peruuttaa sähköpostitse tai tekstiviestillä. Yksiköidemme asiakaspalvelun yhteystiedot löydät toimipistesivulta.
Puhelinajanvaraus
Asiakaspalvelumme palvelee toimipisteittäin. Yksiköidemme asiakaspalvelun yhteystiedot löydät toimipistesivulta. Puhelun hinta pvm/mpm.
Nettiajanvaraus
Voit varata ajan myös netissä. Nettiajanvaraus palvelee vuorokauden ympäri osoitteessa omahohde.fi. Turvallisen asioinnin varmistamiseksi käytämme verkkoajanvarauksessamme vahvaa tunnistautumista. Jos sinulla on palveluseteli, ajanvarauksen voi tehdä vain puhelimitse. Mainitse aikaa varatessasi palvelusetelistä.
Sähköinen esitietolomake
Voit täyttää hoitoon liittyvät esitietosi nopeasti ja turvallisesti tietokoneella tai mobiilissa jo ennen vastaanotolle saapumista. Täyttämällä lomakkeen etukäteen käyntisi sujuu entistä vaivattomammin. Sähköisen esitietolomakkeen voit täyttää OmaHohteessa. Palveluun tulee kirjautua sisään, jonka jälkeen esitietolomake löytyy Omat tiedot-välilehdeltä. Sähköisen esitietolomakkeen tiedot siirtyvät suoraan hoidostasi vastaavan asiantuntijamme nähtäväksi.
Kanta-palveluiden potilastiedon arkisto
Hammas Hohde Oy liittyi Kanta-palveluihin kuuluvaan potilastiedon arkistoon 19.1.2018. Sinulle asiakkaanamme tämä näkyy niin, että terveys- ja hoitotiedot tallentuvat Hohteen oman potilastietojärjestelmän lisäksi kansalliseen potilastiedon arkistoon. Tiedot eivät siirry takautuvasti. Kansalliseen potilastiedon arkistoon tallennettuja tietoja voivat käyttää julkisen terveydenhuollon yksiköt sekä Kanta-palvelun kansalliseen potilastiedon arkistoon liittyneet yksityisen terveydenhuollon palveluntarjoajat vain, jos olet antanut siihen suostumuksesi. Kansalliseen potilastiedon arkistoon tallennettuja tietoja käsitellään luotettavasti ja turvallisesti, ja tietojen käyttö vaatii aina hoitosuhteen. Suostumuksiasi ja kieltojasi voit hallinnoida Omakannassa.
Hammas Hohde Oy:n potilastietojärjestelmä on yhteydessä Kanta-palveluihin kuuluvaan potilastiedon arkistoon. Tietoja saa hyödyntää vain, jos se on hoitosi kannalta tarpeellista. Tietojen käyttäminen edellyttää myös aina olemassa olevaa hoitosuhdetta sinuun. Tallennamme arkistoon keskeiset potilastietomerkinnät. Voit hallinnoida luovutuslupaa ja -kieltoja OmaKanta-palvelussa tai toimipisteissämme vastaanottokäyntisi yhteydessä.
Laskutusasiat
Laskutusasioihin liittyen voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme laskut@hammashohde.fi ja palaute@hammashohde.fi